luni, 11 iulie 2011

MICUL IEPURAȘ - Roșu Petruța


http://s008.radikal.ru/i305/1012/c2/ada036ced8e8.gif




 Cu urechile ciulite,
 Fuge-ntr-una tot sărind,
 Printre tufe înverzite,
 Fluturașii speriind .




Dar, deodată se oprește,
Iepurașul agitat,
Și simți cum îl ciupește
De codiță, ne-ncetat.






Vaiii ! se miră iepurașul,
Cine coada mi-a ajuns ?
Oare din ogradă moșul,
M-a văzut aici ascuns ?




 Să mă sprijin în lăbuțe,
 Să privesc, pe drum întins !
 Dar ce văd ? Două crenguțe,
 De codița mea s-au prins.





Mă apropii fără vlagă,
Pentrucă-s fricos de mic,
Tac chitic, ca nu-i de șagă ,
Inimioara-mi bate, tic !




Văd un morcov la o parte,
Îl apuc cu-n dințișor,
Mă opresc cât mai departe,
Alergând cu el de zor.






 Și în fine, ușurare ,
 Eu din morcov am gustat, 
 Ce parfum și ce savoare,
 Și gustos și minunat.