luni, 22 august 2011

POVESTIOARE CU TÂLC PENTRU COPII MINTOȘI CA VOI.....

Image du Blog pupuce67.centerblog.net



SURDUL, ȘCHIOPUL ȘI PLEȘUVUL

Surdul, Șchiopul și Pleșuvul mergeau pe drum.
Surdul zise:
- S-aud lupii urlând.

Șchiopul propuse:
- Hai să fugim !

Pleșuvul făcu:
- bre, când v-aud cum îndrugați verzi și uscate, mi se face părul măciucă.



Owl teacher and books - vector illustration. Stock Photo - 3361858




CÂND ÎMI ÎNTORCI DATORIA ?

Un creditor l-a întrebat pe datornicul său:
- Când îmi dai datoria ?

- Păi, eu am hotărât așa :să sădesc pe marginea drumului de munte un măcieș. Când vor mâna turmele de oi la pășune, lâna lor se va agăța de cengile cu spini, eu am s-o adun, am s-o scarmăn, am s-o pieptăn, am s-o torc, apoi am s-o duc la piață de vânzare și am să-ți întorc datoria, răspunse datornicul.







COCOȘUL  ÎNGÂMFAT

Cocoșul fu întrebat:
- De ce strigi noapte de noapte ”cucurigu” și strici somnul oamenilor ?

- Dacă nu strig eu ”cucurigu”, nu se face ziuă !









N-O SĂ-I DEA PRIN CAP....

Un țăran a prins un hoț în grădină. I-a dat câțiva pumni după ceafă, i-a legat picioarele cu o funie și a alergat la primar să se plângă:
- Să trăiți, domnule primar, am venit să vă spun că am prin un hoț !
- Și unde este ?
- I-am legat picioarle și l-am lăsat în grădină.
- Ce-ai făcut, omule ? Păi, hoțul o să dezlege funia cu mâinile și mai caută-i urma !...
- De vreme ce nu mi-a dat mie prin cap să-i leg și mâinile, nu se mai pricepe el să-și dezlege picioarele cu ele...Nu-l duce mintea și capul la una ca asta. E din satul nostru....





Image du Blog chezflora.centerblog.net



SFATUL ȘOARECILOR

S-au adunat șoarecii la sfat să hotărască ce să facă spre a scăpa de pisici.
- Ce-ar fi să găsim un clopoțel și să-l aninăm pisicii la gât ? Când se va apropia, noi vom auzi clinchetul de clopoțel și vom izbuti să ne ascundem, propuse unul din șoareci.
- Bună propunere, îl susținu altul.
- Clopoțel găsim noi, nu-i vorbă, dar cine-l va agăța pisicii la gât ? întrebă al treilea șoricel.





Image du Blog chezmanima.centerblog.net