duminică, 16 septembrie 2012

ÎNCEPE ȘCOALA : VĂ DORESC MULT SUCCES TUTUROR ! SUCCES RALUCA ( vă amintiți cred, Raluca este nepoțica mea)








RUGĂCIUNEA ȘCOLARULUI



Doamne, astăzi plec la şcoală,
Fără jucării în poală…
Tu ajută-mi să-nvăţ carte
Să ajung cât mai departe.



Am tăbliţă, am condeie,
Am penar închis cu cheie
Şi-n ghiozdan, lângă penar
Un frumos abecedar !



Tu ajută-mi, Doamne Sfinte,
Ca să fiu şcolar cuminte
Să-nvăţ mult, să nu fac rău
Ca să fiu pe placul Tău.










Chiar dacă v-au căzut dințișorii, sunteți frumoși. Sunteți frumoși oricum ați fi, atâta timp cât sunteți ascultători, cuminți și doriți să învățați tot ce vă spune doamna sau domnul învățător / profesor și desigur, să vă ascultați părinții ! Aveți emoții ? Este foarte bine și să știți că și noi, cei mari, avem emoții !






Buchetele de flori sunt frumoase dar nu atât de frumoase ca voi.....








Ghiozdanele pregătite.....










Și gata....clopoțelul sună și ne pregătim să intrăm în clasă....







Pentru piticii de clasa I este una din cele mai importante zile din viața lor de până acum și totul este foarte festiv...






V-ați găsit colegi de bancă ? Bine....
Vom mai povesti despre prima zi de școală...deocamdată, vă doresc mult succes și să fiți așa cum vă știu eu: cuminți, curajoși și foarte deștepți !

O îmbrățișare pentru Raluca și mult succes drăgălașa și isteața mea nepoțică !