vineri, 16 mai 2014

RUGĂCIUNE


RUGĂCIUNE


Mărire Ție, Doamne Sfinte,

Că mi-ai dat viață - o comoară -

Mi-ai dat lumină, mi-ai dat minte
Și toate câte mă-nconjoară.


Să fiu mereu iubit de Tine,

Eu voi munci din răsputeri,
Mereu voi face numai bine
Și voi fi numai mângâiere.


Voi înflori prin fapte bune,

Așa cum înflorește mărul
Și-n toată vorba mea voi spune
De-a pururi numai adevărul.


Cu toți copiii voi fi frate

Și nu voi ști ce este ura
Spre clevetiri și nedreptate
Eu, Doamne, n-oi deschide gura.


Flămîndului s-astâmpăr chinul

Voi frânge pâinea mea în două,
Voi fi curat precum e crinul
Scăldat în boabele de rouă !


Cu milă inima-mi va bate

Și voi iubi cu milă sfântă
Pe orișicare vietate
Ce-n lumea asta nu cuvântă !


Așa mă leg, cu dor fierbinte,

Să-mi fie fapta și cuvântul
Și-așa ajută-mi, Doamne sfinte,
Cum îmi voi ține legământul.


În numele Tatălui, și-al Fiului, și-al Sfântului Duh, acum și pururea și în vecii vecilor, Amin !