duminică, 1 aprilie 2012

RÂDEȚI, COPII !

 - Dacă mai strigi încă o dată ”mămico !”, va fi vai de tine ! amenință mama pe micuța Cristina, culcată în dormitor.

- Tanti Ionescu, mi-e sete ! se adresă fetița mamei sale după câteva clipe de gândire.



- Nene, când mergi acasă ? întrebă un copil pe musafirul familiei.

- De ce vrei să știi ?

- A spus mămica că, după ce pleci, ne dă prăjituri.



 - Tăticule, citește mai încet povestea asta, te rog .

- De ce, dragul tatii ?

- Ca să pot adormi....

 
- Bunicule, și dumneata ai fost cândva copil ?

- Desigur.

- Trebuie că arătai tare caraghios cu cheliuță și bărbiță !


- Care sunt cele două cuvinte mai des folosite de elevi ? întrebă unchiul

- Nu știu ! răspunse nepotul.

- Ai ghicit !



- Pentru cine tai bucata asta uriașă de cârnat ?

- Pentru tine, nepoate...

- Vai, așa de mică !



 - De ce i se spune Ludovic lui Gică ?

- Păi, fiindcă este al 14-lea la părinți.


- Ce cadou ți-au făcut ai tăi de ziua ta ?

- O minge și o praștie.

- Ciudat...

- De ce, tata e geamgiu !



- Ce ceartă s-aude mereu la voi ?

- Nu e ceartă, ci bunicul, care n-aude bine, îi explică tăticului lecțiile mele pentru mâine !




- Nepoate, ce CD-uri cu muzică vrei să-ți cumpăr de ziua ta ?

- Ascultă-le pe toate și cumpără-mi-le pe cele care nu-ți plac, dragă unchiule.




- Ionică, de câte ori înghiți o linguriță cu untură de pește, tăticul pune în pușculița ta câte un leu.

- Și ce cumpărăm de banii care se adună ?

- Altă sticluță cu untură de pește.




- Nu intri în casă ? îl întrebă colegul pe Stelică. Este deja târziu.

- Nu, fiindcă azi tata mă ia în primire cu lecțiile.

- Numai azi ?

- Poate și mâine. Știi, ni s-a stricat televizorul și tata are timp de mine.





- La vânătoarea din toamna trecută am împușcat 12 fazani ! îi povestea un vânător prietenului său.

- Tăticule, interveni copilul, atunci mi-ai spus că ai împușcat doar 7 fazani.

- Ei, dragul meu, atunci erai prea mic ca să cunoști întregul adevăr.



- Tăticule, chiar ți-e teamă de iepuri ?


- De ce întrebi ?


- Păi, când mergi la vânătoare, îți iei mereu pușca și câinele.
- Cum am văzut tigrul, m-am repezit la el și i-am tăiat coada ! povesti un vânător.

- De ce n-ai tăiat capul ?

- Acela fusese tăiat de altcineva....






- Ce știi despre Războiul celor două roze ?

- Domnule profesor, acest război a fost cel mai frumos din istorie.

- Cum așa ?

- Păi, în loc să se bată oamenii între ei, s-au bătut florile între ele.


 - Copii, centaurii erau ființe legendare, jumătate om, jumătate cal.

- Domnule profesor, atunci ei cum dormeau: în pat sau în grajd ?



 - Cum a dezlegat Alexandru cel Mare nodul gordian ?

- L-a tăiat cu sabia lui Damocles.

 Dragii mei prieteni, vă doresc o săptămână frumoasă, să vă jucați, să învățați și să râdeți foarte, foarte mult pentru că un înțelept a spus că ” o zi pierdută este o zi în care nu ai râs”.

Pe curând, prințese și voinici !