marți, 14 februarie 2012

ZIUA SFÂNTULUI VALENTIN

Gif St Valentin









Dragii mei prieteni mititei,

Probabil că doamna educatoare sau doamna învățătoare sau părinții v-au vorbit de Sfântul Valentin.

Eu nu vreau să vă plictisesc vorbind despre aceleași lucruri dar doresc să vă rog să rețineți că în această zi se sărbătorește IUBIREA - ne iubim părinții, ne iubim bunicii, o iubim pe doamna educatoare sau învățătoare, ne iubim prietenii și pe unii colegi de clasă....această iubire se sărbătorește. Iubirea și recunoștința pentru părinții care sunt totdeauna alături de noi, indiferent câte boacăne facem (sigur că îmi amintesc și eu de asta - pe blogul acesta sunt copil ca voi ), recunoștință, iubire și duioșie pentru bunicii care ne răsfață totdeauna, pentru doamna care, chiar dacă uneori este mai aspră ne învață și ne pregătește pentru viață....

Așadar, azi sărbătorim IUBIREA  și nu uitați, că și eu vă iubesc și mă străduiesc mereu să vă pun un zâmbet pe față și să vă ajut.






coeur






coeur







coeur




coeur






coeur





103 SAINT VALENTIN

coeur

100 SAINT VALENTIN

coeur

89 SAINT VALENTIN

coeur

88 SAINT VALENTIN

coeur

14 SAINT VALENTIN



Pe curând, dragii mei prieteni frumoși și inteligenți și ...vă rog să nu uitați că VĂ IUBESC !


coeur