luni, 7 ianuarie 2019

MAXIME ȘI CITATE DESPRE COPII


СЏ95 (560x700, 271Kb)


Copiii sunt mesaje vii pe care le trimitem unor timpuri pe care nu le vom mai apuca. -  Neil Postman




Cel mai important lucru pe care-l poate face un tată pentru copilul său este să-i iubească mama. – Theodore Hesburgh




Una dintre cele mai puternice amintiri ale copilăriei oamenilor este mirosul casei bunicii. – Adriana Trigiani



СЏ94 (465x700, 244Kb)


Lumea redevine nouă cu fiecare copil care intră în viața noastră. - Robert Brault



Viața este o flacără ce se stinge totdeauna, dar recapătă scânteie de câte ori se naște un copil. - George Bernard Shaw




Dacă un copil trăiește într-un spirit de acceptare și prietenie, el învață să găsească iubirea pretutindeni. – Dorothy Law Neițe


СЏ99 (518x700, 239Kb)


Atunci când ești liber, te poți juca, iar când te joci, devii liber. – Heidi Kaduson



Toți oamenii mari au fost mai întâi copii (dar puțini dintre ei își mai aduc aminte).  - Antoine de Saint Exupery



Există copii jucându-se pe strada care ar putea să îmi rezolve unele din cele mai complicate probleme ale mele de fizică, întrucât ei posedă o percepție senzorială simplă pe care eu am pierdut-o de mult. J. Robert Oppenheimer


СЏ102 (465x700, 223Kb)


Cea mai sigură cale spre inima unui copil este să petreci timp cu el. – Kevin Heath



Copiii nu vă vor respecta doar pentru că sunteți părinții lor. Este nevoie de virtute și de un părinte bun pentru copii să înțeleagă de ce ar trebui să vă respecte. – Dr. Fred Cremone



Totul este ceremonie în grădina sălbatică a copilăriei. – Pablo Neruda


СЏ113 (465x700, 199Kb)


Copiii n-au știut niciodată să își asculte părinții, dar au reușit întotdeuna să îi imite. - James Arthur Baldwin



Copiii sunt cheile paradisului. – Eric Hoffer


Copiii trebuie crescuți pentru ei, nu pentru părinți. - Nicolae Iorga


СЏ114 (465x700, 244Kb)



Fiecare copil este un artist. Problema este cum să rămâi artist după ce crești. - Pablo Picasso



Ți-e teamă că își petrece primii ani din viață făcând nimic. Ce? Să fii fericit înseamnă nimic? E nimic să te joci și să alergi cât e ziua de lungă? Niciodată în viața lui nu va mai fi atât de ocupat. – Jean-Jacques Rousseau




O caracteristică a fiecărui copil normal este că el adesea nu se poartă ca atare.-  Anonim


СЏ115 (466x700, 261Kb)


Copilul dacă n-a învățat să-și iubească părinții, frații, surorile, școala, patria […] este foarte greu de presupus că, atunci când va crește, va fi capabil să-și iubească cu adevărat femeia pe care și-a ales-o. - A.S. Makarenko



Am avut și eu momentele mele de nebunie. Dar este o anumită responsabilitate să dai exemple pozitive copiilor tăi și acest lucru îți influențează alegerile în fiecare aspect al vieții. - Andy Garcia



Copiii mei sunt motivul pentru care râd, zâmbesc și vreau să mă trezesc în fiecare dimineață. – Gena Lee Nolin


СЏ118 (480x700, 217Kb)