duminică, 21 aprilie 2013

CE MAI SPUN PRIETENELE NOASTRE : ANIMALELE ?













Ia vezi, am mai crescut ?







Ce gard înalt...pentru niște răzoare cu ceapă !








Ai terminat temele ? Haide să ne jucăm !









Acum înțeleg eu de ce copiilor le place în brațe !







Așa pățești, dacă mă mai pârăști lui tati !








N-am umblat la nici o smântână, vezi tu ceva pe mustățile mele ? Serios ? Păi...m-am șters bine....









Pe tine nu te-au învățat părinții că nu-i frumos să te zgâiești la casele altora ?







Copiii ăștia ! S-a făcut noapte și ei tot se dau cu sania !






Auzi, puștiule, fiindcă tot ai trecut pe aici, să știi că nu-i adevărat că eu l-am păcălit pe urs ! Serios, ce, voi credeți toate poveștile ?






Da, eu sunt ariciul despre care înveți tu la începutul Abecedarului...






Voi aveți frați ? Fratele meu mai mare, după cum vedeți, este mai mereu îmbufnat....




06 (353x150, 890Kb)



Și noi știm Călușul ! Uite !

15 (150x130, 1958Kb)

Ce mă sâcâie ciucurele ăsta !

 (100x120, 154Kb)Pe curând, drăgălașilor !