joi, 15 decembrie 2011

SĂ GLUMIM ÎN AȘTEPTAREA LUI MOȘ CRĂCIUN



феечка




- Ce faci acolo, fetițo ?
- Îi scriu Ralucăi o scrisoare.
- Păi, tu nu știi să scrii...nu-i așa ?
- Ba da, dar nici ea nu știe să citească.




Феи,тролли,ведьмочки


- De ce ți-ai făcut nod la batistă ?
- Să nu uit să pun banii la bancă.
- Și i-ai pus ?
- Nu. I-am uitat acasă.




Феи,тролли,ведьмочки



- Am o memorie slabă. De exemplu, nu țin minte prenumele oamenilor importanți din istorie.
- Ei, cum se poate ?
- Uite așa. De exemplu nu știu nici măcar prenumele lui Napoleon.



 
Феи,тролли,ведьмочки



- La cald lucrurile se dilată, la frig lucrurile se contractă. Voi, copii, știți vreun exemplu ?
- Da. Vacanța de vară e lungă, cea de iarnă, scurtă, răspunse un elev.





Феи,тролли,ведьмочки




- Ce te faci când vei fi mare, Ciprian ?
- Mă fac fotbalist, cum vrea tata, apoi medic, după dorința mamei și, în sfârșit, aviator, cum vreau eu.


Феи,тролли,ведьмочки


- La ce te gândești, domnule Caragiale ? întrebă un boier.
- La nimic.
- Și eu care credeam că te gândești la mine...
- Ai ghicit.




Феи,тролли,ведьмочки



- Măi Ionel, iar te-ai lovit la genunchi, când ai căzut pe scări ?
- Da, mămico, și acum mă mai doare.
- Și cum se face că n-ai plâns deloc ?
- Păi, n-am știut că ești acasă să mă auzi.



Феи,тролли,ведьмочки


- Costel, hai la joacă !
- Nu pot pentru că la ora 5 mă duc la cinema.
- Păi mai ai destul timp până atunci.
- Nu prea. Trebuie să merg mai întâi acasă și să plâng vreo jumătate de oră ca să-mi dea mama bani de bilet.




Феи,тролли,ведьмочки



- Cristian, am să repet întrebarea și te rog să te gândești bina înainte de a-mi răspunde.
- Da, doamnă învățătoare.
- Dacă ai în față nordul, la stânga apusulși la dreapta răsăritul, ce ai în spate ?
- Ghiozdanul, doamnă !





Феи,тролли,ведьмочки


Unui veșnic nemulțumit :

Toți la soare se răsfață,
Numai tu ai mină sumbră !
”Ce folos că arde-n față
Dacă-n spate face umbră ?”





Феи,тролли,ведьмочки

- La ce temperatură fierbe apa ?
- La 90 de grade.
- Ești sigur ?
- A, scuzați-mă. La această temperatură fierbe unghiul drept.



Феи,тролли,ведьмочки



- Câți litri adâncime are Oltul la Râmnicu Vâlcea ? îl întrebă Ionel pe tatăl său.
- Dragul meu, poate vrei să spui metri ?
- Nu, doamna învățătoare ne-a spus că apa se măsoară cu litrul, protestă copilul.





Феи,тролли,ведьмочки




- Dați exemplu de lichid care nu îngheață.
- Apa clocotită.





Феи,тролли,ведьмочки



- Știți ce este un termometru ?
- Un termometru, spuse Adrian, este o sticluță lungă și îngustă în care se ține febra, zise un elev.



Феи,тролли,ведьмочки

- Am inventat un calculator aproape uman, se lăudă un savant unui coleg.
- Vrei să spui că gândește ?
- Ah, nu ! Dar de câte ori face o eroare, o pune în seama altui computer.




Феи,тролли,ведьмочки


Un electrician își găsește băiețelul bandajat la un deget.
- Ce-ai pățit ?
- Am prins o albină care avea un capăt neizolat.






Феи,тролли,ведьмочки
- Ce este infinitul ?
- Infinitul este o coloană dintr-un parc din Târgu-Jiu, pe care am văzut-o  anul trecut în timpul unei excursii.




Феи,тролли,ведьмочки

- Dă-mi exemplu de o figură geometrică !
- Euclid, domnule profesor.




Феи,тролли,ведьмочки



- Tăticule, cine a inventat termometrul cu argint viu ?
- Zeul Mercur, puișor.



Феи,тролли,ведьмочки


- Cine face de 999 de ori ”clic” și o dată ”clac” ? întrebă Gigel la concursul de ghicitori.
- Un miriapod care poartă o proteză, răspunse prompt o fată isteață.




Феи,тролли,ведьмочки



- Copii, știți de ce peștii sunt tăcuți ?
- Da. Au capul sub apă !



Феи,тролли,ведьмочки


- Toate ciupercile pot fi mâncate ? se interesă Andrei.
- Toate, însă unele numai o dată ! preciză Ionuț, prietenul său.





Феи,тролли,ведьмочки



- Care e cel mai modest animal ?
- Molia, deoarece se mulțumește numai cu găuri !


Феи,тролли,ведьмочки
- Care e cea mai folositoare pasăre ?
Găina !
- De ce ?
- Păi, ea poate fi mâncată și înainte de a se naște și după moarte.


Феи,тролли,ведьмочки

Profesorul: - Peștii pot vedea și auzi ?
Elevul: - Da.
Profesorul: - Dar mirosi ?
Elevul: - Numai ând nu sunt proaspeți.





Феи,тролли,ведьмочки